dissabte, 3 de juny del 2017

Un pal que dóna molt de si

Hola a tots i a totes! Avui us vinc a parlar d'un pal que ja us l'he mencionat anteriorment. Per que tingui mala memòria aquest pal és una joguina pel Potet que vaig portar de la muntanya. Comencem!

Al principi estava una mica preocupada ja que mai li havia portat un pal tan gran i no savia si li agradaria o no. Doncs es veu que li encanta i a més a més l'he utilitzat per una altre funció.

No fa gaire vaig penjar una entrada dient que s'havia trencat una rampa de la gàbia i la forma en que ho havia arreclat. Doncs no molt més tarda vaig comprovar que no funcionava gaire bé i vaig substituïr la rampa pel pal. Va genial!

En Potet no para de pujar-se a sobre i també el rossega! Em sap greu no tenir avui una imatge demà us la penjo.

Fins aquí ha arribat aquesta estrada. Demanar disculpes per escriure tan tard però avui ha sigut un dia molt atrafagat. Fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada