dilluns, 5 de setembre del 2016

Primer dilluns de setembre i l'estiu encara està present

Hola a tots i a totes! Avui és el primer dilluns de setembre. Aquest estiu ha sigut llarg i molt, molt calorós. He estat molt ocupada, un dels motius pel qual no he penjat res, i l'altre es que volia esperar a veure com reaccionava el Potet davant de tanta calor. Ha estat un estiu divertit. Que tal el vostre? Tinc ganes de tornar a fer una mica més de feina i que les temperatures baixin una mica. Us explicaré algunes coses d'aquest estiu amb el Potet, i també m'agradaria saber què és el que heu fet vosaltres amb les vostres xinxilles.

Amb la calor no he pogut fer gran cosa, no està a les meves mans poder canviar el temps. Però he intentat que el Potet estigués el millor possible:
  1. A les nits el continuava deixant fora.
  2. Com la seva gàbia està al costat d'una porta que dona a l'exterior, la deixava oberta.
  3. Revisava molt sovint la seva aigua, ha d'estar freda.
  4. No li posava molta herba pel llit, li posava a un altre lloc per menjar, ell preferia la fredor del ferro de la gàbia.
Això era tot. I el Potet ha estat bastant be, en les circumstàncies que es donaven.

També he anat de viatge, i com no he pogut emportar-me el Potet amb mi, la meva tieta Sílvia me l'ha cuidat mentre jo estava fora. Prefereixo això que a deixar-lo amb desconeguts.

De moment això és tot. Ara si que cada dia intentaré penjar cosetes, no estic segura d'aconseguir-ho, però que no quedi res per intentar. Aquí us deixo unes fotos que he fet aquest estiu. Fins demà!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada