dijous, 15 de setembre del 2016

Tots els animals mereixen el nostre respecte!



Hola a tots i a totes! He com ja ha començat el curs això d'escriure cada dia no va a ser possible. Per aquesta raó he decidit que cada dimarts, dijous, dissabte i diumenge penjaré alguna cosa. Si tot va bé, és clar.

Avui us vinc a parlar de prejudicis i injustícies contra els animals. Tot va començar quan em vaig trobar un colom ferit. Molta gent va començar a riure i a pensar en veu alta com matar-lo, ni se'ls va passar pel cap portar-lo al veterinari. Llavors em vaig donar comte de que a molts animals els hi tenim prejudicis.

Estic parlant de les abelles, dels coloms, de les rates, de tots aquells animals que els depreciem només per ser com són. Entenc que ens puguin fer fàstic, o tenir al·lèrgies, o el que sigui, però no deixen de ser éssers vius, com nosaltres. 


Trobo injust que els tractem així. Trobo que les coses han de canviar i començar a tenir una mica més de respecte per a tots aquests animals. Si esteu d'acord poseu-ho als comentaris. Fins dissabte!
Resultat d'imatges de biologia animal


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada