dimecres, 21 de setembre del 2016

Skinner i jo



Hola a tots i a totes! Com aquests dies encara m'estic acostumant al nou horari, ahir no us vaig poder escriure res. Però avui us porto un petit experiment: Skinner.

Molts de vosaltres sabreu que Skinner va ser un científic, el qual va demostrar una teoria del conducte amb rates. Aquesta tractava de que quan una rata tocava una palanca, com a premi li baixava un formatge. D'aquesta manera, quan la rata tenia gana, ja sabia que havia de tocar la palanca.

Jo vull fer una cosa semblant amb el Potet. Vull fer que aprengui que l'ordre "quiet" signifiqui quedar-se quiet. Ho faré d'aquesta forma: quan als matins el vaig a buscar, portaré amb mi una nou. Quan es quedi quiet quan jo li digui li donaré. 

Ja us aniré explicant si funciona o no. Ens veiem demà!


Resultat d'imatges de las ratas de skinner

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada