dimecres, 1 d’octubre del 2014

Tot torna a començar.

Hola a tots i a totes ja hem començat el nou curs: escola nova, institut nou, universitats... Tot comença un altre cop i les nostres xinxilles també.
La última entrada vaig anunciar que ja tenia la nova xinxilla i que es deia Potet.
Avui justament fa 6 mesos de vida.
Ja ha passat el seu primer estiu i això encara que no ho sembli es molt perquè alguns animals no solen passar un estiu, els poden abandonar.
I vosaltres què heu fet aquest estiu?????
Jo ara us ho explico.
Quan vaig acabar les classes em vaig quedar al meu poble i vaig seguir fent vida normal. En Potet ja estava molt bé i vam decidir que a principis de setembre el començaríem a deixar al pati. Era important el tema de la calor ja que com era molt petit i no estava acostumat doncs amb una ràfega de calor es podia morir. Per això li vam deixar una porta oberta perquè li entrés el aire i li va anar molt bé. Ja se que us ho dic molt tard però així ja ho tindreu per el pròxim estiu. Quan la meva família i jo ens en vam anar de vacances vam deixar en Potet a càrrec d'una amiga meva i cada dia m'anava enviant fotografies. quan ja vam tornar vam començar a deixar a en Potet al pati del darrere, ara quan acabi us explicaré una curiositat, i tot va anar molt bé. Llavors vaig esbrinar una cosa: les xinxilles no saben saltar quan neixen. Llavors el vaig ajudar a aprendre i ara salta que costa atrapar-lo!!!!
També se que les xinxilles quan son molt petites no dormen amb els ulls oberts si no amb els ulls tancats i estirats.
Quan ja vaig agafar  un ritme normal i no estava tot el dia a casa en Potet no li va afecta gaire però això no vol dir que a les vostres tampoc, heu de vigilar i si la vostre feina o horaris no us permeten estar molt a casa a la nit es important que l'agafeu uns deu minuts com a mínim.
Les seves caques són més petites i es van fent més grans conforme creix. Aquest si que caga quan te por, es a dir que mai es caga quan esta amb mi.
Ha sigut un estiu i un començament de 10. I el vostre???


La primer foto que li vaig fer al Potet.
En Potet dormint.
En Potet dormint.
En Potet fent el mandra.

En Potet dormint.
En Potet a punt d'anar a casa de una amiga meva
En Potet a punt d'anar a casa d'una amiga meva. 
En Potet quan s'acaba d'aixecar.
En Potet apunt de menjar.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada