dimecres, 27 de maig del 2020

HE TORNAT!

Hola estimats seguidors del blog de La Meva Xinxilla,

US HE TROBAT MOLT A FALTAR!

Ha passat molt de temps i també han passat moltíssimes coses en aquest temps. Per començar, crec que us dec una enorme disculpa: vaig desaparèixer sense deixar rastre fa tres anys. A continuació trobareu l'explicació que intenta disculpar en part aquesta sobtada parada.

Fa tres anys en Potet va morir. Li va picar un insecte a l'ull una nit que estava sortint al pati i, malgrat els medicaments que ens va donar el veterinari, cinc dies després va morir. Va ser tan sobtat, tan ràpid que ho vaig passar molt malament i no em vaig veure amb cor d'escriure més. Aquest blog em portava molts records d'ell i en aquell moment em feien mal, però ara me'ls miro amb molt d'amor i enyorança. També va coincidir que just l'endemà que en Potet es morís em mudava de casa, així que tenia el cap en molts llocs alhora.

Tot i això ja han passat tres anys, mil noranta-cinc dies, 26280 h, que són moltes! No han estat poques les vegades que he pensat a tornar a escriure en aquest blog, però ha fet falta una pandèmia mundial perquè m'acabés decantant pel sí. Però torno amb moltes novetats:

En primer lloc, tinc DUES noves xinxilles. En les pròximes entrades ja us les presentaré millor però avui us dic que es diuen Kirara i Shippo. La Kirara va néixer l'1 d'octubre de 2017 i és una bola blanca. En Shippo va néixer el 16 de gener de 2019, així que amb prou feines té un anyet. Per aquí un deixaré una foto dels dos, però no us preocupeu que tindreu moltíssimes més!

En segon lloc TENIM CONTA D'INSTAGRAM! Sí, sí, tal i com ho heu llegit. He creat una conta d'Instagram on penjaré vídeos i fotografies dels dos bitxos adorables que us he mencionat anteriorment. Podeu accedir al perfil clicant AQUÍ.

Pel que fa al blog, estic treballant per posar-lo el més maco possible. Intentaré publicar el més regularment possible i així explicar-vos les mil i una històries que passo amb les meves xinxilles.

Estic molt contenta de tornar a escriure en aquest blog que tant m'estimo. Per si no s'ha notat prou: US HE TROBAT MOLT A FALTAR!

Ens veiem molt aviat,

Marta

Kirara
Kirara

Shippo




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada