diumenge, 15 de novembre del 2015

Les pipes del dimoni

Hola a tots, us haig de dir que les visites de molts de vosaltres estan baixant, però els hi agraeixo molt a tots aquells que sempre han sigut fidels a aquest bloc, encara que sempre us ho dic, sou els millors seguidors del món!!!

 Avui us porto un problema i una solució. Vaig llegir que a les xinxilles no se'ls hi pot donar moltes pipes, perquè sinó no s'alimenten bé. Per això a casa meva vam decidir que quan li donéssim de menjar, al Potet, li donaríem un grapat "petit" de pipes. Fin aquí tot genial, però, un grapat petit per a mi no és el mateix grapat petit que per una altre persona. Per això vaig agafar un pot graduat i vam decidir que fins a 1cm2 de pipes. Vigileu molt amb l'alimentació de la vostre xinxilla, és una de las coses més importants.

Ara us porto una notícia: La Meva Xinxilla té instagram!!!!
Demaneu-me sol·licitud posant-vos a la biografia: "Fan del bloc La Meva Xinxilla" i així sabré que sou fans meus.
Instagram: marta_lamevaxinxilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada