diumenge, 22 de novembre del 2015

Les xinxilles amb caràcter

Hola a tots, us haig de comentar que la entrevista no arribarà fins al 7 de desembre. No he pogut escriure des del dimecres perquè he estat molt ocupada, però el meu objectiu es escriure cada dia. Avui us porto moltes coses noves com per exemple, que les xinxilles tenen molt de caràcter. Ara tots em direu que m'he tornat boja però, si us pareu a pensar tinc raó. Mai us ha passat que si la vostre xinxilla volia  alguna cosa i no li heu donat, com per exemple més pipes, no ha parat de demanar-ho? O també que quan no i agrada el pinso que li poseu només es menja les pipes i el pinso el queda igual. Això a mi m'ha passat moltes vegades. Per a l'últim cas  ja us vaig donar una solució en l'entrada anterior. El que jo he après es que la teva xinxilla no et pot manar a tu, fent que sempre aconsegueixi el que ell/ella vol. Tu has de manar sobre ella. 
Aquí us ho deixo per avui. Fins la pròxima,a déu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada