dijous, 2 de maig del 2013

El joc de les xinxilles

Hola a tots i a totes! avui us vinc a parlar d'una descoberta una mica inquietant. Es tracta d'un joc al que juga en Xinxi quan està amb mi. Suposo que és normal. Sense més espera, comencem!

Fa poc vaig descobrir un joc al qual li agrada molt jugar a en Xinxi. Quan el tinc agafat em comença a mossegar els dits, la roba, però no ho fa fort. Jo ho he interpretat com un joc ja que no ho fa amb mala fe. 

També ho he interpretat d'aquesta manera ja que els cadells de gossos i gats també ho fan, juguen a mossegar-se entre ells, així que, per què una xinxilla no ha de jugar a això també. 

Parlant de dents, quan noteu que la vostre xinxilla comença a mossegar-ho tot, i a mossegar-vos fort, és que li fa falta alguna cosa per rossegar. Jo normalment li poso un pal, una pinya i en ocasions molt especials li poso una bola de paper. 

Avui la entrada és curta, espero que us hagi agradat, fins la pròxima! 


Resultat d'imatges de chinchilla y palo
Una xinxilla amb un pal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada