dimarts, 30 d’abril del 2013

Buscant en Xinxi!

Hola a tots i a totes! Avui un vinc a explicar una anècdota que em va passar ahir a la nit mentre intentava atrapar en Xinxi. Així que sense més espera comencem!

Com sempre havia deixat que en Xinxi sortís fora al pati. De sobte em vaig donar comte de que no hi era i em vaig posar nerviosa. Abans ja m'havia passat i estava a darrere la rentadora i l'altre cop dins d'una cadira. Així que vaig començar a buscar. 

No hi havia manera, no sortia per enlloc. Em vaig posar molt nerviosa. Llavors vaig pensar "per on hi ha caques?" i em vaig donar compte de que hi havia a la cuina. Les vaig seguir i aquestes conduïen a fora el pati un altre cop.

A fora em conduïen a una cadira. La vaig treure i allà estava, tot feliç. Em vaig posar molt contenta de saber que ja estava bé. La pròxima vegada ja sé per on començar a buscar! I miraré molt millor. 

Així que, fins la pròxima! Espero que us hagi agradat! 



Resultat d'imatges de interrogante divertido
Signe interrogant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada