dissabte, 22 d’octubre del 2016

Un dels meus animals preferits



Hola a tots i a totes! Com aquest matí ja us he explicat una anècdota sobre xinxilles, ara us porto una cosa diferent. Perquè em conegueu una mica millor, he pensat que us podria parlar dels meus dos animals preferits.

Un, per suposat és la xinxilla. Però l'altre, és el dofí. Per suposat que m'encanten els gossos i els gats, però el dofí va captar la meva atenció des de que era petita. Així que he pensat que obrir-vos una mica les portes sobre el coneixement d'aquest animal, no estaria malament.

El dofí, el seu nom científic és Delphinidae, mesuren entre dos i nou metres de llargada, contant el cos, el cap i el morro, que és bastant allargat. Aquests són mamífers, i carnívors estrictes, vol dir que només mengen carn, en aquest cas peix.

Són una de les espècies d'animals més intel·ligents que coneixem avui en dia. Es situen a prop de les costes i normalment es relacionen amb els éssers humans. Se'ls hi pot ensenyar coses, com fan al zoo. Per comunicar-se utilitzen sorolls, danses i salts. 

Una de les meves pel·lícules preferides que tracta sobre dofins és "La gran Aventura del dofí Winter". Us la recomano de veritat, i està basada en fets reals! Aquí us deixo algunes pàgines que podeu consultar per si teniu més curiositat:

Tràiler de la pel·lícula "La gran aventura del dofí Winter": https://www.youtube.com/watch?v=kgyZjbzS18A
Més informació sobre dofins: https://en.wikipedia.org/wiki/Dolphin

Doncs així es el dofí! Fins aquí la entrada d'avui. Ja només us dec una entrada. Fins demà! 


Resultat d'imatges de dolphin animalResultat d'imatges de la gran aventura de winter el delfín

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada