dimarts, 8 de novembre del 2016

Un gat amb molta sort

Hola a tots i a totes! Primer de tot demanar-vos perdó, ja que aquest cap de setmana no he pogut penjar res per motius personals. Aquesta és la entrada que tenia pensada de fer avui i el dijous us penjaré les dues del cap de setmana i la del dijous mateix. Doncs aquesta entrada tracta sobre la història d'un gat amb molta sort. Comencem!

Aquest és el gat d'una amiga i aquesta em va explicar fa poc la seva història degut a que jo li vaig preguntar sobre el peculiar nom del felí. Aquest es diu Motoret. Doncs la seva història, comença d'aquesta manera:

Una tarda la meva amiga i la seva mare es van trobar un gat al capó del cotxe del veí. Aquest estava tancat i li van demanar que l'obrís. Quan ho van fer, el gat era molt petit i no volia sortir perquè tenia molta por. Llavors la meva amiga va anara a buscar un tros de pernil dolç i el van poder treure.

La seva mare el va agafar i al comprovar que era mascle se'l van quedar. Aquest gat era molt petit. Tot això va passar metre el seu pare havia anat a comprar. Quan va arribar va exclamar: "Què fa aquest gat a aquí?" Llavors ella li va explicar tota la història i el pare va accedir a quedar-se'l.  

Durant la primera setmana va dormir i menjar sobre de la meva amiga, i ho ha continuat fent fins ara, que ja té sis anys. 

Aquesta és la seva història. Em feia molta il·lusió compartir-la amb vosaltres. Espero que us hagi agradat i fins dijous!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada