dijous, 14 d’abril del 2016

Escapada diürna

Hola a tots i a totes!  Avui us explicaré què va passar ahir a les tres de la tarda amb el Potet. 

Jo acabava d'arribar a casa  i em disposava a preparar-me el dinar. Llavors con de costum saludo al Potet dient: "Hola, Potet!". El pànic s'apodera de mi. Veig que la porta de la gàbia, està oberta. Ràpidament començo a mirar que no estigués darrere la nevera. Vaig tancant portes i descartant llocs.

Em guio pels regals que ha deixat per tota la casa, caques. Al dormitori no estava. Quan vaig entrar al lavabo, vaig veure caques i la tapa del vàter oberta em vaig esperar lo pitjor. Per sort en Potet o es intel·ligent o té molta sort. 

Li vaig seguir  el rastre fins al meu escriptori i me'l vaig trobar a allà. Es va ficar per a tot arreu, però el vaig aconseguir agafar. Quan ho vaig fer el pobre animal estava destrossat, havia estat tot el matí per la casa!

Per sort no va passar res. I a vosaltres, alguna vegada us ha passat alguna cosa d'aquestes?? 

Fins dissabte!!

En Potet després d'agafer-lo
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada