diumenge, 3 d’abril del 2016

Ja es fa gran

Hola a tots i a totes! Per desgràcia ja s'acaba el cap de setmana. Avui us vinc a explicar una anècdota i una curiositat sobre el Potet.  Comencem!

Tothom sap que el divendres passat, dia 1 d'abril, va fer dos anys. Doncs vet aquí que avui al matí em disposava a anar-lo a recollir al pati de fora, i la meva sorpresa ha sigut que me l'he trobat amb un test de plàstic petit, que el tinc a fora, a la boca. M'ha reordat a un gos amb un os a la boca. Per sort no s'ha menjat i arrosagat res del test. 

Després quan estaba a la gàbia he notat que les orelles i la cua s'estaven tornant marrons (que en teoria era el color que havia de tenir en Potet, però fins ara era gris).

Doncs la veritat que m'ha fet molta il·lusió veure que s'està tornant marró. 
Us aniré compartint fotos de la seva "transformació."

Doncs fins dimarts i a disfrutar de les poques hores de cap de setmana que ens queden!

Com hauría de ser en Potet



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada