dissabte, 27 de maig del 2017

Canvis

Hola a tots i a totes! Avui no va de xinxilles, us parlaré una mica de les idees que tinc pensades per al blog durant aquests mesos de vacances que tenim. Comencem!

Avui he fet un canvi radical al blog. Ja estava una mica farta de l'altre estructura
tan poc pràctica que tenia. Costava molt trobar les coses i no era gens beneficiós per al blog. Així que aquest és el nou aspecte que tindrà. Espero que us agradi.

He decidit mantenir el fons ja que m'agrada molt. Ja se que no hi té res a veure amb les xinxilles però va ser el primer fons que vaig posar i li tinc una estima molt especial. A vosaltres us agrada o el canviaríeu?

Les noves coses que venen són grans:
  • Més millores: estic investigant per poder posar totes les millores possibles a blog i fer-vos la vida molt més fàcil a l'hora de buscar una informació.
  • Logotip: ja fa temps que estic pensant en posar un nou logotip al blog i d'aquí poc el tindreu. 
De moment és tot el que us puc dir. Espero que aquest canvi us hagi agradat.

Si algú de vosaltres té alguna proposta per al logotip em podeu enviar un correu. Trobareu la meva adreça a la part superior del blog. 

Espero que us hagi agradat. Fins demà!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada