dissabte, 3 d’agost del 2013

Mossegades o petons

Hola que tal, ahir us vaig explicar que les xinxilles mosseguen, i, els hi teníem que posar un castic. Hi ha un altre entrada que parla sobre el joc de la xinxilla i com podem diferenciar les mossegades de carinyo o les de agresivitat.
Jo vaig aprendre a diferenciar-ho quan vaig conèixer el seu joc preferit. Com la xinxilla no te llengua (o si no la te molt petita) els petons els fa mossegant però hi han vegades que s'esvera massa i comensa a mossegar fort a aquí hem d'intervenir i dir li que això no es fa i seguit li donem un cop a la boca però això ha de ser molt seguit perquè la xinxilla no recordarà el fet que ha fet malament.
Dons fins la pròxima i ara us vaig a adelantar unes cosetes de la pròxima entrada i tractara de que passa si ten vas de viatge i deixes la teva xinxilla a casa i que cada dos dies vingui algú a cuidar-la??
Dons fins la pròxima, adéu!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada