dissabte, 24 d’agost del 2013

Les vacances de una xinxilla

Hola que tal  les vacances a mi genial.Avui us parlaré de que passa si teniu un animal a casa i arriben les vacances i us aneu de viatge:
El primer que has de fer si vols tenir un animal a casa es pensar en tot les despeses en el menjar la gàbia si tens l'espai suficient...però sobretot (i aquesta se la solen oblidar) que fas amb l'animal quan ten vas de vacances.
Jo també he anat de vacances i us diré que he fet. Men vaig anar 2 setmanes i a on vaig deixar el Xinxi (que es la mena xinxilla) dons fàcil a casa i cada 2 dies les meves tietes el venien a visitar.
Peró escalar no es el mateix com el teu animal sap que tu ets la seva o el seu cuidador o cuidadora se sent sol i per això quan vaig tornar el primer que vaig fer va ser anar-lo a agafar i dir-li "hola com estàs".
Dons ja sabeu ens veiem fins un altre adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada