dimarts, 10 de maig del 2016

La venjança és un plat que es serveix fret





Hola a tots i a totes! No he pogut penjar res aquestes setmanes perquè estava molt malalta. He tingut un constipat amb febre i angines. Ara ja estic bé.

Aquests dies no hem pogut treure a en Potet, i per aquest motiu ha estat bastant enfadat, però no es culpa meva que plogui!! El que va fer fa tot just dues setmanes demostra que té molt de caràcter.

Ja feia uns dos dies que no el podia treure, però aquella nit no plovia. Mentre dormia no vaig escoltar res d'estrany, però quan el vaig anar a buscar sí que hi havien coses que no eren normals.


Al jardí tenia un test que era de ceràmica, i dic era perquè l'ha trencat en mil bocins! També va tirar tota la brossa pel terra i va rossegar la paret, va destrossar el jardí!!!

No fa gaire que vaig decidir fer un reportatge per saber què és ser un veterinari realment, doncs si tot va bé el dimarts que ve ja el tindreu!! 

Fins el dijous, ja estic del tot recuperada!!

PD: Us he trobat a faltar!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada