diumenge, 20 de març del 2016

El conill Koko

Hola a tots. Aquests dos dies he estat descansant una mica i ahir vaig anar a un espectacle de màgia. Vaig conèixer a en Mag Pep. Em va agradar molt la funció, per cert.

Avui us vinc a parlar de un dels seus acompanyants, el seu conill Koko. Després de la funció em va deixar tocar-lo i vaig poder apreciar algunes de les similituds entre els conills i les xinxilles.
Tots sabem que les xinxilles estan formades per:
  • Cap de ratolí
  • Cos de conill
  • Cua d'esquirol
  • Potes de cangur (per alguna cosa se li diu el cangur dels Andes)
Aquí us deixo algunes observacions:
  1. El seu cos és una mica més gran (el del conill), però segueix tenint la mateixa forma que el d'una xinxilla.
  2.  Encara que el cap sigui de ratolí els dos animals tenen unes orelles i morro molt semblants.
  3. També tenen similituds en el comportament. Tant en els conills com en les xinxilles els hi grada molt que els hi agafin.
  4. Es mouen d'una manera molt semblant quan estan explorant un terreny desconegut.
A part de tot això podem dir que poden ser cosins llunyans.
I vosaltres? Teniu algun conill?
Fins demà!!


El Mag Pep




El conill Koko

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada