diumenge, 8 de gener del 2017

Un pati ple de paranys

Hola a tots i a totes! Avui us porto unes anècdotes sobre el Potet. En realitat és sobre el pati de casa que utilitza per saltar a les nits. És bastant graciós veure'm quan el preparo perquè ell surti, sembla que estigui en un camp minat! Comencem!

Durant els anys que he tingut el Potet he tingut que prendre varies mesures de seguretat perquè no es faci mal o s'escapi. Avui us explicaré totes les que he pres. 

La primera va ser posar una pedra enorme sobre el conducte del cabagueram. Ell és molt tossut i sempre l'intantava obrir. Jo em pensava que no ho aconseguiria, però un dia ho va fer i si ell es fic per allà s'escapa.

Després va venir la porta del lavabo. En aquell pati tinc un lavabo amb una porta de fusta i ell la va començar a rossegar. Fins que un dia va fer un petit forat i no em fa cap gràcia que hi entri, així que hi vaig posar una reixa. 

Tot seguit va venir la brossa. Per jugar ell sempre tirava les escombreries i es podia fer mal. Així que vaig decidir que les posaria dins el lavabo mentre ell estigues fora. 

Doncs això és tot. Espero que us hagi agradat. Fins dimarts! 

Resultat d'imatges de chinchilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada