dimarts, 3 de gener del 2017

Moments de tensió

Hola a tots i a totes! Aquests propers dies us acabaré d'explicar la història dels meus gats. Ja hem fet el trasllat i de moment tot ha anat bé, però en un principi les coses distaven molt d'acabar així. D'aquesta manera us porto la història. Comencem!

Vaig demanar ajuda als meus ares i al meu germà per poder treure als gats del jardí on estaven. Com molts sabeu els gats són més de lloc que d'amo, això vol dir que, al contrari d'un gos, els importa més el lloc on viuen que l'amo. I com als gats portaven vivint allà sis anys, sabia que no seria fàcil. 

Mentre anàvem parlant al cotxe de com ho faríem, tots intentàvem no pensar en una cosa. Quan arribéssim al lloc nou,  hi havia una gran possibilita de que s'escapessin i que els hi passés alguna cosa. Això si aconseguíem atrapar a la Lula, la meva gata. Ella és la més esquerpa i la que a sigut més difícil d'enxampar. 

La jugada era que primer havíem d'agafar la Lula i després al Rayo, el seu germà. Però les coses van acabar molt malament i la Lula es va amagar al pati, que és immens, i el Rayo estava bastant espantat. 

Així que vam decidir que esperaríem un dia i que al dia següent ho tornaríem a intentar. Així que vam tornar a casa i vam idear una nova estratègia. 

Jo en aquests moments estava molt preocupada, perquè no tenia tan clar que poguéssim arribar a enxampar a la Lula. 

Fins aquí aquesta entrada. Espero que us hagi agradat. Fins dijous!


Resultat d'imatges de gato y gata

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada