dimarts, 24 de gener del 2017

Un trenca coixins

Hola a tots i a totes! Ja torno a estar aquí. Aquesta vegada el motiu pel qual no he penjat entrades es que no ha passat res interessant en aquests dies, a més que he estat molt ocupada. Però, també la meva imaginació s'ha col·lapsat i no havia manera de que pogués pensar en res per penjar. Així que vaig posar totes les meves esperances en el Potet.

D'aquesta manera avui m'ha donat un motiu per escriure. Avui va d'una malifeta que ha fet en Potet. Us avanço que a la pròxima entrada parlaré sobre el temperament de les xinxilles. Doncs, comencem! 

L'altre dia em van portar a casa un tamboret amb un coixí, i el vaig posar al costat de la gàbia del Potet. Haig de dir que després de fer-ho em vaig oblidar del tot del coixí i del tamboret. Fins que avui al matí he baixat i he trobat el coixí a terra. 

Per una gran sorpresa per part meva he trobat que li faltava una part, així que he aixecat la mirada i m'he trobat tota la gàbia del Potet plena d'espuma del coixí! EL cas és que com no vull que en Potet s'ofegui, li he tingut que treure corrents. 

No cal afegir que he tret el coixí d'allà i ara, he anat amb més compte amb les coses que deixo al costat d'en Potet, sobre tot aquests dies que està tan nerviós i enfadat. Però això ja ho deixo per la següent entrada. 

Espero que us hagi agradat, fins dijous! Per cert a l'entrada anterior ja teniu les fotografies dels meus gats, també us haig de parlar d'ells! Ja estem en marxa un altre cop!


Imatge relacionada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada