dimarts, 6 de juny del 2017

Corrents!

Hola a tots i a totes! Avui ja escric a una hora normal així que ja no us heu de preocupar per no poder llegir les entrades el mateix dia. Demano un altre cop disculpes per les hores en què he penjat les anteriors entrades. Avui us porto una història que va passar just dos minuts després de que us pengés la entrada "Rutines". Comencem!

Just acabava d'escriure la entrada i ja em disposava a anar a dormir. Ja estava relaxada al meu llit quan de cop vaig escoltar que començava a ploure molt fort. Al principi, com ja estava endormiscada, no vaig pensar que el Potet estava fora, però quan ho vaig fer me'n vaig en recordar i vaig baixar a buscar-lo corrents, en pijama i sabatilles.

Quan vaig entrar al pati semblava que el cel havia de caure. En Potet estava amagat i quan el vaig fer sortir del seu amagatall vaig cometre el terrible error de acorralar-lo just a la porta que dóna a la cuina, i va entrar. 

Alarmada vaig tancar totes les portes perquè no sortís d'allà, però encara estava la nevera i això volia dir que havia d'anar de pressa a l'hora d'agafar-lo. Al cap d'uns minuts ho vaig aconseguir. No li havia tocat ni una gota d'aigua així que vaig quedar molt tranquil·la. El vaig deixar a la gàbia i me'n vaig anar a dormir. 

La entrada arriba fins aquí. Espero que us hagi agradat. Fins dijous!

Resultat d'imatges de lluvia
Pluja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada