dissabte, 26 de març del 2016

La entrevista

Hola a tots i a totes, avui us porto una entrevista, però a la meva cosina que no té un gos, sinó un cavall!!! Aquí us la deixo, espero que us agradi!

Per què vas decidir comprar-te un cavall?
Perquè m'agradaven des de molt petita i em feia il·lusió tenir-ne un de propi.

Des de quant fa que t'agrada la hípica?
Des dels sis anys. Però ja no faig hípica perquè el salt no em cridava l'atenció i també em vaig caure llavors vaig decidir deixar-ho. Ara només surto al camp i m'agrada més.

Com es diu? Per què li vas posar aquest nom? 
El seu nom és Maravillas. Li va posar la meva germana perquè ella es diu Alicia i li va posar Maravillas per la pel·lícula de "Alicia en el país de las Maravillas"

Ens pots explicar una mica com és?
És una femella. És de color carn i té la crin i la cua de color blancs. 

Cada quant de temps el portes al veterinari?
No la porto al veterinari. Només quan està malalta o necessita una vacuna. Llavors truquem al veterinari i ell ve a casa.

Què li dones de menjar?
Li dono de menjar pinso i palla. De tan en tan també li dono alguna poma.

L'has de rentar molt sovint? Per què?
A l'estiu sí perquè es revolca i s'omple de fanc. Però a l'hivern no perquè es pot encostipar.

Els potros són més inquiets que els cavalls adults? Per què?
Sí que són més inquiets. Peruquè tenen més ganesde jugar. Es podrien comparar amb un cadell de gos.

És indiferent tenir una femella que un mascle? Per què?
Normalment a la gent li agraden més els mascles perquè diuen que són més tranquils. A mí m'gaden més les femelles, són més intel·ligents.

T'agrada tenir un cavall? Per què?
És una experiència molt bonica. A tothom que li agradin els cavalls ho hauría de provar. Pot ser que no et donin tan carinyo com un gos però tel donen a la seva manera.

Moltes gràcies Carla.
Fins demà!!

Per cert La Meva Xinxilla ja te Twitter!!! 
@LaMevaXinxilla
 Enllaç per si no ho podeu trobar: https://twitter.com/LaMevaXinxilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada