dimarts, 15 de març del 2016

Em trobarà a faltar?

Hola a tots i a totes. Avui us vinc a preguntar una cosa, si vosaltres us en aneu de viatge, les vostres xinxilles us trobaran a faltar?
La veritat és que no tinc ni idea. Ja he estat algunes vegades tres o quatre dies fora de casa però, què sent en Potet? Em troba a faltar?
Jo crec que sí. Les xinxilles tenen sentiments igual que nosaltres i estimen als seus amos igual que gossos (o això és el que crec jo). Trobo que pots marxar uns dies però quan ja portis fora dos o tres la teva xinxilla et trobarà en falta si no hi ha ningú a casa.
I parlant de vacances, les xinxilles com tenen vacances? Si tot el dia es igual no poden saber quan estan de vacances o no, veritat?
Es pot dir que es passen mitja vida descansant així que jo crec que no ens poden reclamar res! 
Per demà tinc preparada una entrada especial.

Fins demà!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada