dimarts, 13 de setembre del 2016

Les olors condicionen el menjar

Hola a tots i a totes! El curs torna a començar i estic molt enfeinada. Avui us vinc a parlar de una descoberta que he fet fa molt poc: les olors. No es que hagi començat a sentir olors, si no, el que signifiquen les olors per les xinxilles. 

Fa uns dies estava menjant embotit i el Potet va demanar, cosa molt normal. Em vaig aixecar i li vaig portar una nou. No me la va agafar de les mans, cosa molt estranya, i quan li vaig deixar al terra de la gàbia se la va menjar com si res. Dos dies després va passar el mateix, però aquesta vegada mentre estava fent el dinar.

A les xinxilles l'olor que fa el nostre menjar no els hi agrada gens. És per aquest motiu que el Potet no em va agafar la nou de les mans, perquè feien olor a menjar. Però no tots els menjars oloren igual, així que ara falta descobrir quines olors son les que els hi agraden.


Us ha passat això alguna vegada? Deixeu-ho als comentaris. Fins demà!
Resultat d'imatges de nueces

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada