dijous, 20 d’abril del 2017

Una rampa menys

Hola a tots i a totes! Avui us porto notícies ben fresques de part d'en Potet. Ara, com ja ha començat tot, torno a estar activa i amb moltes sorpreses amagades i preparades. Poc a poc les aniré penjant o posant com a millora del blog. Comencem!

Fa cosa de dos dies estava al jardí de casa meva quan de sobte vaig veure en Potet estirat com sempre a la rampa. la gàbia té un total de tres rampes que uneixen les plantes. Ell sempre s'estira a la de baix de tot a dormir. 

Em vaig dirigir molt a poc a poc per no fer cap soroll i poder fer-li una foto, ja que és complicat fer fotos de xinxilles dormides ja que tenen un sentit de l'oïda molt fi. Estava ja col·locada per fer la foto quan de sobte en Potet em va veure i es va espantar. 

Va fer un bon i va haver un soroll molt fort. Em vaig espantar ja també perquè pensava que en Potet s'havia fet mal, però després em vaig adonar que havia trencat la rampa. havia partit un dels pals de plàstic que l'aguantaven a la plataforma. 

Ara hi tenim fet  un petit invent perquè s'aguanti i encara segueix dormint allà. esperem que no trenqui ninguna rampa més!

Doncs per avui és tot. Fins dissabte!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada