dimarts, 25 d’abril del 2017

Una rosa per Sant Jordi

Hola a tots i a totes! Avui us parlaré de dues coses diferents. Una és de Sant Jordi i del que vaig fer. La segona és una estranya costum nova que ha agafat en Potet. El cap de setmana vaig estar molt enfeinada així que aquesta entrada era pel diumenge. Comencem!

Cada Sant Jordi tinc una tradició, des de que vaig adoptar la primera xinxilla, i és regalar-li una rosa. El que faig és tallar-li tota la tija i només deixo la flor. Li poso a la gàbia i a les xinxilles els hi encanta rossegar els pètals de roses.

Vosaltres quina tradició teniu per Sant Jordi? 

L'altre cosa que ha començat a fer en Potet es tracta de transportar carbó. Sí, això mateix. El que fa quan està al pati és tirar la bossa de carbó que tinc, per fer foc, i agafar trossos de carbó i portar-los fins a l'altre punta del pati. 

Cada matí quan el vaig a buscar haig de vigilar de no trepitjar cap tros de carbó perquè desprès vaig deixant marca per on passo. Amb tot això en Potet acaba ben negre, quan l'agafes a part de deixar-te la camisa pena de pèls, també te la deixa negre. 

Espero que us hagi agradat. Fins dijous!

La rosa d'en Potet


Resultat d'imatges de carbon
Carbó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada