dimarts, 18 d’abril del 2017

Una joguina feta de fusta

Hola a tots i a totes! Avui us parlo de un petit invent que he fet per en Potet. Ha estat un bon experiment i una molt bona experiència. Ja fa un mes que ho vaig fer i ha sigut ara quan he decidit que havia estat una bona ideea, per això us ho he penjat ara. Començem!

Tots sabeu que a mi m'agrada molt anar a fer excurssions a la munyanya (i si no us ho faig saber ara) i sempre que vaig a fer una procuro agafar alguna cosa, normalment un pal o alguna pinya, per en Potet. Doncs fa un mes, em vaig trobar un tronc gros però no molt llarg, i vaig decidir emportar-me'l.

Com jo ja suposava hi cabia perfectament a la gàbia que té en Potet i li vaig deixar el pal. Al principi se'l mirava sense fer res i poc despres ja s'hi pujava a sobre. Ara ja el rossega i dorm a sota el tronc. 

Ha sigut bona idea perquè així també fa excercisi i té un joc més que pot jugar. 

Espero que us hagi agradat. Fins dijous!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada