dijous, 4 d’abril del 2013

Un sistema de defensa interssant

Hola a tots i a totes! Avui us vinc a explicar una malaltia que té en Xinxi. Jo crec que és una malaltia, però, quan acabeu de llegir aquesta entrada, ja m'ho confirmeu. Comencem!

Aquesta espècie de malaltia tracta de que, quan en Xinxi se sent acorralat o amenaçat, per qualsevol cosa, es comença a fer el mort. Quan ho vaig veure per primera vegada em vaig espantar molt, i vaig anar corrents al veterinari. Aquest em va dir que era una espècie de mecanisme de defensa.

Els que havia de fer era tenir-lo agafat durant una bona estona. Això fa que el Xinxi se senti protegit i llavors, es calma. Encara ara, em segueixo espantant quan li passa, però sort que ara ja se la solució. 

Doncs fins aquí la entrada d'avui. Fins la pròxima!



Resultat d'imatges de xinxilla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada