divendres, 12 d’abril del 2013

Cosins llunyans

Hola a tots i a totes! Abans de començar m'agradaria dedicar aquesta entrada a una persona que m'estimo molt, la meva millor amiga. Té un blog que es diu El Bloc de la Ji Lan, aquí us deixo l'adreça El Bloc de la Ji Lan. Visiteu-lo! 

Avui us vinc a parlar d'una petita descoberta que he fet, un familiar de les xinxilles. Fa poc em van regalar un llibre que tractava sobre les xinxilles i també sobre un altre animal que era molt semblant a elles i jo penso que tenen arrels familiars. 

Per refrescar una mica la memòria us tornaré a dir que les xinxilles són com una espècie d'experiment, van agafar un ratolí, un conill, un cangur i un esquirol i va sortir una xinxilla. Doncs hi ha un cosí que no sabia que existia i són els Degús. 

Ara no us vull avançar res però són molt semblants a les xinxilles però tenen el cabell molt més aspre i tendeixen a ser de color marró. Tinc pensat fer una altre entrada explicant-vos tot molt millor així que, aquesta és molt curta. 

Així que ja s'ha acabat. Espero que us hagi agradat i fins la pròxima! 

Resultat d'imatges de degus







1 comentari: