divendres, 26 d’abril del 2013

La música i les xinxilles

Hola a tots i a totes! Una petita curiositat us porto avui. És bastant impactant i també em va sorprendre molt així que agafeu-vos fort que venen corbes. Sense més espera... Comencem!

Jo toc un instrument, el violí. L'altre dia vaig estar practicant i vaig anar al costat d'en Xinxi, la meva xinxilla. Quan vaig arribar estava amagat dins la seva piscina de sorra i quan vaig començar a toca va sortir i em va començar a mirar. No es va moure fins que vaig acabar.

Em va donar la sensació de que m'estava escoltant i a sobre li agradava com sonava el violí. Ara he decidit que cada vegada que practiqui estaré amb ell, així tindré un espectador. 

També he provat de posar-li música amb un reproductor de música i també sembla que li agrada. Així que ara ja ho sabeu, si no sabeu com fer feliç a la vostre xinxilla, pose-li una cançó. I parlant de cançons, quina és la vostre cançó preferida?

Avui la entrada és curta, espero que us hagi agradat. Fins la pròxima!

Resultat d'imatges de nota musical
Notes i símbols musicals



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada