dijous, 13 d’octubre del 2016

Minccino

Hola a tots i a totes! Primer de tot un dec una disculpa. Per temes de feina no he pogut escriure aquests últims dies. I per aquest motiu aquest cap de setmana us tornaré les entrades que us dec. Però ara anem a entrar en temari. 

Jo sóc molt aficionada als Pokémon, des de ben petita. I l'altre dia vaig recordar que hi havia un Pokémon que m'agradava molt i que em recordava a les xinxilles. Segur que fans con jo sabreu de quin Pokémon estic parlant: el Minccino!

Aquí a baix us deixo una foto del Minccino i del Cinccino, la seva evolució. Si us hi fixeu podreu trobar algunes semblances amb les xinxilles. La cua, el pelatge, la forma de la cara, una mica tot ell s'assembla. 

I m'ha semblat molt curiós. Per aquest motiu he investigat una mica i he descobert que aquest Pokémon està basat en la xinxilla!

Ja deia jo que s'assemblava molt! Doncs aquí ho teniu. Fins dissabte!

Minccino
Cinccino


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada