dijous, 6 d’octubre del 2016

Escapada dïurna

Hola a tots i a totes! Avui us vinc a explicar una altre de les mal-i-fetes del Potet. Com ja haureu suposat pel títol, es tracta de que es va tornar a escapar de dia de la seva gàbia. Doncs així va passar. Ara us ho explico amb més detalls.

Jo tornava al mig dia per dinar a casa, i quan vaig entrar a la cuina vaig veure que una de les portes de la gàbia era oberta. Ràpidament vaig veure en Potet corrents per la cuina i se'm va escapar un crit. Vaig cridar: Potet, torna a la gàbia! 

Suposo que ho vaig fer molt fort, perquè tal i com ho vaig acabar de dir el Potet es va ficar corrents un altre cop a dins de la gàbia, i va fer cara d'angelet, com dient: "Jo no he fet res". Fins aquí una anècdota molt divertida. 

Però, després, mentre estava dinant, vaig recordar que al matí, quan havia tornat el Potet a la gàbia, havia tancat les dues portes i havia assegurat de que estiguessin ben tancades. Llavors, com s'ha pogut escapar?

Això es el que em pregunto jo. Crec que ha après com obrir la porta i ara es pot escapar sempre que vulgui. Però aquesta teoria no s'aguanta per enlloc. 

Doncs una altre aventura més. Aquí la teniu. Fins dissabte!

Resultat d'imatges de chinchilla anime

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada