dijous, 27 d’octubre del 2016

Jo em menjo la part verda

Hola a tots i a totes! Primer de tot demanar disculpes perquè el dimarts no vaig pode penjar-vos res. Tenia molta feina i no vaig poder trobar el temps. Però avui us penjaré dues entrades, així m'asseguro de que no us dec res. Comencem! 

Fa tres dies vaig voler provar un petit experiment culinari: li vaig posar una pastanaga al Potet. Volia veure si li agradava o no. La majoria de verdures que li he posat, se les ha menjat sense problema, i només em faltava provar aquesta. El resultat va ser molt diferent a les dues variants que tenia en ment.

Al primer impacte, no li va fer ni cas, cosa ja molt natural en ell, però poc a poc es va anar apropant i començant a provar-la. Al cap d'una estona, vaig tornar a mirar i em trobo al Potet barallant-se amb la part de color taronja i menjant-se la part de color verd! 

Ara la pastanaga només li queda la part taronja, i crec que li trauré, perquè s'enfada molt quan la veu. Li comença a donar cops i a empentar-la. A vosaltres us ha passat alguna vegada alguna cosa semblant? 

Fins aquí aquesta entrada. Ens veiem en uns minuts!



Resultat d'imatges de zanahoria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada