dijous, 27 d’octubre del 2016

Em fa por, però no vull que m'agafis

Hola a tots i a totes! Aquesta entrada ja és la d'avui. Us vinc a acabar una entrada anterior que us vaig penjar anomenada "Em fa por" i tractava de la pluja. Doncs l'altre dia, el Potet, va fer una bestiesa com una casa. Comencem!

Com cada nit el vaig treure a fora i tan tranquil·la me'n vaig anar a dormir. De cop, uns sons molt forts em van despertar a plena nit, i per la finestra vaig poder comprovar el que ja em temia: estava plovent. Però, no con l'altre dia, si no molt més fort, amb vent, llamps i trons.

Corrent em vaig posar les bambes i una jaqueta i vaig baixar corrents a buscar el Potet. Jo anava convençuda de que el trobaria sota la cadira de sempre i que l'agafaria sense cap problema. Però no va ser així. Al veure que l'anava a agafar, en Potet es va posar a córrer per tot el pati i va quedar xop. Per descomptat anava relliscant. Amb les presses, al final, el vaig aconseguir agafar. 

Però estava tot mullat. Així que amb molta paciència em vaig asseure al sofà i el vaig embolicar amb la manta que tinc per ell. Estava tremolant de fred i de por!

Doncs fins aquí les entrades d'avui. Espero que us hagin agradat i us comunico que aquest cap de setmana llarg us penjaré entrades cada dia. Fins dissabte! 

Resultat d'imatges de tormenta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada