dimarts, 27 de desembre del 2016

Les protectores

Hola a tots i a totes! En dues de les entrades anteriors he mencionat a les protectores d'animals. Doncs en aquesta entrada us explicaré les meves vivències en vers a elles i el que en penso. Doncs sense més distraccions, comencem!

Jo quan era una mica més petita anava molt sovint a la protectora del meu poble. La que tenia més aprop era la protectora de gats i sempre a l'estiu quan podia anava amb una amiga. Ens hi podíem passar hores i hores allà a dins. 

Envoltades de gats durant una hora era tot el que volíem. Els hi portàvem menjar, i moltes carícies. Vaig simpatitzar amb un gat, sobre tot amb un, era de color gris i blanc, molt maco. La protectora era on jo vaig adoptar els meus gats i suposo que per aquest motiu estic convençuda de que als gats que hi ha ara segur que els venen a buscar. 

La protectora de gossos em queda molt lluny i només hi he anat una vegada. Però això no vol dir que no ajudi en res. Cada any fan un calendari amb fotografies dels animals i els que es recullen van per les protectores. Així que cada any en compro un. 

Jo respecto molt a les protectores. Trobo que la feina que fan és molt dura i molt admirable. Sempre que puc intento ajudar. I vosaltres, què feu en vers a la vostre protectora. 

Aquesta entrada ja s'ha acabat. Espero que us hagi fet pensar i reflexionar. Fins ara! 

Resultat d'imatges de abam i apropat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada