dimarts, 27 de desembre del 2016

El retorn de la xinxilla

Hola a tots i a totes! Ja fa molt de temps que aparec per aquí. La veritat és que us dec una disculpa, perquè per assumptes personals no us he pogut penjar cap entrada en molt de temps. Però, calma! Tinc apuntades totes les entrades que us dec i per això aquest Nadal us las tornaré totes! 

Què tal us han anat les festes? Molts regals? Avui us porto una entrada on us explicaré una anècdota que em va passar amb en Potet no fa molt. Comencem!

Va ser un dia que va ploure molt, però com a la nit ja va parar, vaig decidir que trauria en Potet. Així que com faig cada dia el vaig deixar que s'ho passés bé una estona. Pel matí em vaig despertar, una mica preocupada, perquè m'havia semblat escoltar que, durant la nit, havia plogut. Vaig baixar abaix a fer-me l'esmorzar i a atrapar al Potet. 

Quan vaig mirar al jardí, quasi em vaig emportar un espant de mort. Hi havia una planta, una que sempre la tenia dins de casa, al jardí i mig morta perquè el Potet l'havia estat arrossegant tota la nit. Més ràpid que corrents la vaig treure i la vaig intentar reanimar amb aigua. 

Per sort la planta està bé, sense les tres quartes parts del fullam, és clar, però al menys continua viva. S'ha de dir que el Potet va sortir molt content de la sortida d'aquella nit. Així que ja sabeu, quan necessiteu tallar una planta, l'únic que heu de fer és deixar que la vostre xinxilla se la mengi. 

Doncs fins aquí aquesta entrada. Espero que us hagi agradat. Fins ara!



Resultat d'imatges de planta en una maceta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada