dimarts, 27 de desembre del 2016

El dia de la Xinxilla

Hola a tots i a totes! Avui us vinc a parlar d'un des cobriment insòlit que he fet arrel d'una pregunta: "Hi ha algun dia especial dedicat a les xinxilles?" Així que buscant, buscant, he trobat una cosa que em va fer riure durant deu minuts llargs a tot pulmó. Comencem!

Des de que va arribar el Nadal, feia dies que em preguntava si hi havia algun dia dedicat a la xinxilla. Així que com avui havia reservat tot el dia a vosaltres, m'he posat a buscar. I ves per on m'he topat amb un vídeo molt graciós.

Ara us el deixo aquí. Sobre la pregunta, no he trobat res en absolut, suposo que la resposta és no. Si algú de vosaltres sap alguna cosa si us plau que ho comenti, de veritat que m'agradaria molt saber si existeix alguna cosa semblant. 


Espero que us hageu divertit mirant aquest vídeo. Doncs fins aquí aquesta entrada. Espero que us hagi agradat. Fins ara!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada