dijous, 3 de novembre del 2016

Dorm amb els ulls tancats

Hola a tots i a totes! Espero que us agradés el especial de l'altre dia. Avui us vinc a parlar d'una curiositat d'en Potet. Fa poc que l'he descobert i em va semblar molt interessant. Comencem!

Tothom sap que les xinxilles son animals molt porucs, per aquest motiu, tenen una estranya capacitat de poder dormir amb els ulls oberts. Si no us heu fixat mai, quan ho feu, notareu que quan dorm, té els ulls una mica més tancats de lo normal, però els té oberts.

Això sempre ho he sabut, però l'altre dia, em vaig fixar en el Potet i estava dormint amb els ulls completa ment tancats! Em va sorprendre molt, i aquests dies l'he estat observant més de lo normal i hi ha agut més vegades que l'he enxampat amb els ulls tancats.

La meva conclusió de el per què fa això, es que ha agafat confiança. És  dir, amb el temps que portem junts, ja em coneix suficient i, en general, ja coneix bé el seu entorn, i suposo que s'ha anant confiant cada vegada més i ara ja pot dormir tranquil. 

Doncs aquesta és la entrada d'avui! Espero que us hagi agradat. I m'agradaria saber quines son les vostres teories. Deixeu-les als comentaris. Aquí us deixo unes fotos del Potet descansant. Fins dissabte!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada