dimarts, 15 de novembre del 2016

Qui és aquest d'aquí?

Hola a tots i a totes! Aquests dies he estat i estaré molt enfeinada, encara no sé com he trobat temps per penjar-vos aquestes dues entrades d'avui. Així que ja sabeu el motiu pel qual aquest passat cap de setmana no he estat activa. Però avui us porto dues entrades i aquesta és la primera. Comencem!

L'altre dia vaig escoltar un comentari molt curiós del meu pare, em va dir: "Sabies que els animals no es reconeixen davant del mirall?" Em vaig quedar molt sorpresa davant d'aquesta notícia. Així que vaig provar de fer un petit experiment.

Vaig agafar al Potet i el vaig posa davant de un petit mirall que tinc. El resultat va ser el que m'esperava, actuava com si davant seu estigués una altre xinxilla i no el seu reflex. 

Davant d'això, em vaig posar a investigar una mica. Vaig descobrir que només els humans tenim la capacitat per identificar-nos davant d'un mirall. Tots els altres animals del planeta, no estan suficient ment des envolupats per poder fer aquesta assimilació.

Estrany, veritat? Doncs això és una prova de que en teoria els humans estem més avançats que els animals, encara que a vegades sembla mentida però no és així.

Espero que us hagi agradat aquesta entrada i fins ara!

Resultat d'imatges de espejo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada